Promocje
Łasuś
Łasuś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Fikuś
Fikuś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Luluś
Luluś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Feluś
Feluś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Kicuś
Kicuś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Giguś
Giguś
99,00 zł 60,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wymiany, zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827, z późn. zm.), Kupujący będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu Produktu w stanie niezmienionym i nienoszącym śladów korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zarówno Sprzedawca, jak i Kupujący będący konsumentem są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej Umowy.

2. Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. W tym celu należy wysłać w ww. terminie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres kontakt@ubrankootulanlo.pl (wzór oświadczenia).

3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą. Zwrot Produktu przez Kupującego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy, na adres: Ubranko Otulanko, 02-384 Warszawa, Włodarzewska 51J m. 34. Kupujący ponosi koszty zwrotu Produktu.

4. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przelewem na numer rachunku bankowego podanego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy.

5. Termin 14-dniowy, w którym Kupujący może odstąpić od Umowy, liczy się od dnia w którym Kupujący objął Produkt w posiadanie.

WYMIANA PRODUKTU 

1. Kupujący za zgodą Sprzedawcy może wymienić Produkt na inny, o ile zgłosi taką chęć Sprzedawcy (za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@ubrankootulanko.pl) w terminie do 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Wymagania, wskazane powyżej co do zwrotu Produktu nie naruszają, ani nie ograniczają praw Kupującego do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa i należy je interpretować - w odniesieniu do Kupujących będących konsumentami - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

2. W przypadku wymiany Produktu, zapłata za Produkt w wysokości Ceny zostanie zaliczona na poczet Ceny nowo zamówionego Produktu, ewentualna różnica w Cenie zostanie odpowiednio zapłacona przez Kupującego lub zwrócona przez Sprzedawcę na rachunek bankowy Kupującego.

REKLAMACJE

1. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać przesyłając dokładnie wypełniony wzór formularza reklamacji na adres kontakt@ubrankootulanko.pl (wzór formularza reklamacji
).

2. W powyższej wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj (opis) i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie wadliwego Produktu na adres: Ubranko Otulanko, 02-384 Warszawa, Włodarzewska 51J m. 34. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu Produktu.

4. W przypadku niezgodności Produktu z Umową sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np.uszkodzone opakowanie, zerwane taśmy zabezpieczające) prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Produktu. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail.

6. W przypadku reklamacji Kupującego będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Kupującego będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty dostawy i wymiany towaru na wolny od wad.

7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Produktu zamówionego z otrzymanym, które wynikają z błędów w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany Produkt, nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu.

UWAGA!

Prosimy nie wysyłać do nas przesyłek „za pobraniem” - takie paczki, nie będą przez nas odbierane. Reklamowany produkt odsyłacie Państwo na swój koszt i ryzyko. Wybierzcie pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystajcie z usług kuriera, a w ostateczności - nadajcie paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl